16 Eylül 2007 Pazar

AŞK

''Bir sevgili aşkına sordu:
-Beni mi çok seviyorsun,kendini mi?
aşıkı şöyle cevap verdi:
-Ben kendimden ölmüşüm,seninle diriyim.Kendimden,kendi varlığımdan,kendi sıfatlarımdan geçmişim,yok olmuşum,seninle dirilmişim.Kendi bildiğimi unutmuşum,senin bilgin ile bilgin olmuşum.Kendi gücümü,kuvvetimi hatırdan çıkarmışım,senin gücünle güçlenmişim.Kendimi seversem seni sevmiş olurum.Seni seversem kendimi sevmiş sayılırım.Sıfatlarıma bürünüp halka görün;seni gören beni görmüş olsul.Seninle buluşmak isteyen,seninle buluşan benimle buluşmuştur.''denmiştir.
(Mesnevi)

1 yorum:

Murat dedi ki...

Mükemmel.. Başka söze gerek yok. Mevlana en büyük zenginliğimizdir bizim..

 
BLOGDA DÜZENLEMELERİ BANA AİT OLAN DEĞERLİ FOTOĞRAFLARIN ÇEKİMİ BANA AİT DEİLDİR.FOTOĞRAFLARDA EMEĞİ GEÇEN TÜM ARKADAŞLARA TEŞEKKÜR EDERİZ.